marți, 2 aprilie 2013

Pomisorul Casutelor

Pomisorul casutelor este opera mea si a Matildei.  Dupa aproape 20 de ani am pus iar mana pe o pensula si mi-am amintit de bucuria si relaxarea pe care mi-o oferea. Am realizat acest mic desen in ulei pe canvas. Matilda a ales culoarea ei preferta: "mof" si a pus cu degetelul usite pentru casutele din pom. S-a stapanit cu greu sa nu le puna si ferestre. Daca va place pomisorul nostru si doriti sa-i dati viata sunteti rugati sa faceti o donatie in contul RO52VBBU2587UN3555702701 Volksbank, sucursala Unirii, deschis pe numele Margarit Miruna Mihaela specificand numele pomisorului nostru. Mai multe detalii puteti citi pe pagina evenimentului deschisa pe Facebook - Un pom pentru o casa.
Povestea noastra o gasiti pe Ea si Ea Blog.
 
 

 
 
Va multumim!

Un comentariu:

  1. Persoana care ofera cea mai mare suma din cadrul donatiilor pentru ca acest pomisor sa prinda viata va primi spatiul unei postari pe blogul meu Ea si Ea blog.

    RăspundețiȘtergere